Totalt antall sidevisninger

fredag 5. juni 2009

Juliturre+Oppsett til Novemberturre

Hei hei

The Killer har tatt ACE sin plass i juniturren som skal foregå 26/6 hos Akutten. Faste medlemmer må gi lyd hvis de har problemer med å stille. 

Jeg har ikke mottatt tilbakemeldinger angående hvor mange som er hjemme 31. juli. Jeg er hjemme, Psycho er hjemme, ACE er vekke, men han er også vekke på den alternative datoen 7. august. Hvis jeg ikke hører fra flere blir det satt opp turre 31. juli. Hvis flere enn 5 faste eller noe slikt er vekke, flytter vi den til 7. august, eventuelt en senere dato hvis mange er vekke den 7ende også. Send meg en mail så kjapt som mulig angående dette geiter!

Fått masse innspill angående novemberturren som altså skal være en freezeout hvor man chips i henhold til hvordan man ligger på rangeringslisten.

Mitt forslag sånn på toppen av hodet er dette:

* Man får chips i forhold til antall poeng delt på 3. Eksempelvis: Ilderen ender opp med 72 poeng, får 24k i startstack. (72:3.) 

* Man får 1k i chips for hver gang man har vært med. Eksempelvis: Ilderen har vært med 9 ganger. 9k ekstra. Det vil si at han starter med 33k i chips. (24k+9k.)

* Turneringen vil ha en fast buyin på 500 bananer for alle. De som vil kan kjøpe 1k ekstra for 100 bananer. Eksempelvis: Billy har 20 poeng (6700 i stack), han har vært med 3 ganger (+3000, ender opp med 9700 i stack). Han kan da velge å legge i 300 bananer ekstra i poolen og ende opp med en stack på 12700. 

Undertegnede jobber med å få inn noen kule premier til rangeringsvinneren, usikkert hva det blir, men noe blir det. 

Synes folk man skal øke buyin på novemberturren? (500 bananer er jo minimum av hva man bruker på en vanlig turre) Husk at det blir 10k ekstra i poolen fra det vi har samlet sammen slik at en turre med eksempelvis 15 deltakere, 500 buyin vil gi 17,5 å kjempe om. Man kan kanskje kjøre en 500 doublechancevariant, hvor man kan kjøpe seg inn, adde på 10k for 500, man må gjerne benytte seg av option de to første timene. (den liker jeg veldig mens jeg skriver her, hmmmmmm)

Alle som har antet i EtterDE vil få tilbud om å være med i novemberturren.

Kom med innspill, og meld av deres tilgjenglighet i juli samtidig. 

1 kommentar:

  1. Foreløpig ser det ut til at alle foreslåtte datoer passer - så jeg stiller klar som mange egg ;)

    Når det gjelder økt buyin er det ett fett for meg.

    Ilderen

    SvarSlett