Totalt antall sidevisninger

fredag 27. februar 2009

En liten presisering rett før det braker


Ilderen som vi ser på bildet over sendte nettoppp en tekstmelding som gjorde at det gikk et kaldt gufs nedover ryggen på Grunderen her: "Er det greit at jeg tar med meg en rød itailiener til laget i kveld, eller tror du guttene mobber meg?"

Nei, det er ikke greit, det er teit. Hold "italieneren" din til TP med damene. Jeg orker ikke være barnehageonkel for voksne mennesker, men du får belage deg på litt irettesettelser underveis i kveld.  

Giv akt og begynn å røyk. 

1 kommentar:

  1. hjelpe meg for en ukulturell grunder vi har med å gjøre.....sniker bilder fra facebooken. Dette blir krig grunder, du kan vente deg en blodhevn. Forresten synes eg det på tide vu begynner å levere. Meg og reservene som har overtatt ligaen her!

    SvarSlett